Аналіз роботи РМО за 2013-2014 н. р. ПЛАН роботи на 2014-2015 н. р.
ІІ Аналіз роботи РМО учителів світової літератури та російської мови за 2013-2014 навчальний рік.
1. Аналіз виконання плану роботи РМО за 2013-2014 навчальний рік.
Члени РМО вчителів світової літератури та російської мови протягом 2013-2014 н. р. працювали над проблемою "Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах гуманізації освіти як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання і виховання"
Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік підтвердив, що вчителі постійно працюють над підвищенням науково-теоретичного і методичного рівня викладання світової літератури та російської мови; все більше уваги приділяється розвивальній функції навчання, ведеться пошук його ефективних форм і методів. Протягом навчального року вчителі наполегливо працювали над вивченням нових педагогічних технологій та ідей, щоб визначити своє місце у педагогічній сфері та розкрити перспективи особистого розвитку.
Відповідно до плану роботи РМО за 2013-2014 навчальний рік були здійснені наступні заходи:
серпневе секційне засідання (30.08.2013);
засідання РМО за темами:
«Підвищення професійної майстерності вчителя з метою формування компетентної особистості учня» на базі Вільшанської ЗШ І-ІІІ ступенів (28.02.2014);
“Інноваційні форми та методи роботи щодо формування читацьких компетентностей учнів на уроках світової літератури” (14.03.2014);
“Організація співпраці вчителя та учнів в умовах особистісно орієнтованого навчання на уроках словесності” (17.04.2014);
семінар-практикум з проблеми «Формування та розвиток критичного мислення учнів на уроках світової літератури через упровадження компетентнісного підходу у навчання» на базі Вільшанської ЗШ І-ІІІ ступенів (28.02.2014);
2 засідання ТГ учителів світової літератури з проблеми «Шляхи реалізації нових державних програм на уроках світової літератури» (керівник — Циганкова Л.Ю., Нерубайська ЗШ) на базі Вільшанської ЗШ І-ІІІ ступенів (28.02.2014) та на базі РМК (24.06.2014);
проведення І туру (районного) всеукраїнського конкурсу “Учитель року-2014” у номінації “Світова література” (29.11.2013);
цикл відкритих виховних заходів та уроків у ЗНЗ у рамках проведення тижнів світової літератури;
28 лютого 2014 року на базі Вільшанської ЗШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум учителів світової літератури з проблеми «Формування та розвиток критичного мислення учнів на уроках світової літератури через упровадження компетентнісного підходу у навчання». Учасники семінару відвідали уроки вчителя світової літератури Мельніченко О.І. у 5-му класі за темою «Роль Полліанни в житті мешканців міста» за твором Елеанор Портер «Полліанна» та в 11-му класі «Відображення національної етики та естетики в повісті Я. Кавабата «Тисяча журавлів».
П'ятикласники, з цікавістю та інтересом виконуючи завдання вчителя, характеризували головну героїню, грали в гру «Вірю, не вірю», складали порівняльну характеристику головних персонажів, працювали в групах, відповідали на проблемні запитання, написали літературний диктант.
Учні 11-го класу, представляючи самостійно підготовлені проекти, намагалися зрозуміти, в чому полягає сутність чайної церемонії у сприйнятті японців, з якою метою використав Ясунарі Кавабата чайну церемонію у композиційній побудові повісті "Тисяча журавлів", яку роль відіграє символіка у творі.
Методично обгрунтована побудо-ва вчителем уроку та застосовані форми і прийоми роботи сприяли розумінню учнями глибокого гуманіс-тичного змісту повісті, її провідної ідеї – мрії про щастя, розкриттю промовистого змісту назви твору та його теми - таємного, прихованого сенсу буття: гармонії людини і природи, швидкоплинності людського життя та його цінності, загибелі земної краси.
Наостанок діти подарували учасникам семінару власноруч виготовлених журавлів як символ чистоти, надії, благополуччя і щастя, що шукає кожна людина.
У Вільшанській ЗШ відбулося також засідання районного методичного об’єднання учителів світової літератури та російської мови, під час якого обговорювалися проблеми формування професійної компетентності учителя в системі науково-методичної роботи.
2. Проведення інтегрованих тижнів іноземної мови та світової літератури. Інтегровані уроки.
У загальноосвітніх навчальних закладах району щороку відбуваються предметні тижні.
Особливо доречним в 2013-2014 н. р. було впровадження в систему роботи вчителів інтеграції – процесу і результату створення нерозривно пов’язаного, єдиного. Так, у багатьох школах відбулися інтегровані тижні іноземної мови та світової літератури. У навчанні інтеграція здійснюється шляхом злиття в одному синтезованому курсі елементів різних навчальних предметів. Перед вчителями було поставлено задачу розробити і показати колегам інтегровані уроки. Особливістю інтегрованого уроку є те, що на ньому поєднуються блоки знань з різних предметів, підпорядковані одній темі. Дуже важливо чітко визначити головну мету інтегрованого уроку, те, як він сприяє цілісності навчання, формуванню знань на якісно новому рівні. Проведені у рамках предметних тижнів інтегровані уроки на базі шкіл підтвердили думку про їх ефективність щодо створення передумов для всебічного розгляду учнями певного об’єкта, поняття чи явища, формування системного мислення, уяви, позитивного емоційного ставлення до пізнання. Вчителі довели під час проведення інтегрованих уроків, що до таких уроків треба готуватися не лише вчителеві, а й учням. Вчителями було враховано мету інтегрованих уроків, що передбачає: формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізацію їхньої пізнавальної діяльності; формування навичок самостійної роботи школярів з додатковою довідковою літературою, таблицями міжпредметних зв’язків, опорними схемами; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; виявлення здібностей учнів та їхніх особливостей; створення творчої атмосфери в учнівському колективі; підвищення інтересу учнів до матеріалу, що вивчається; ефективну реалізацію розвивальної функції навчання.
Цікаво та змістовно відбувся Тиждень іноземних мов і світової літератури у Новоархангельській ЗШ І-ІІІ ст. №2 у лютому 2014 року. На загальношкільній лінійці був оголошений план проведення Тижня, продемонстрований відеоролик «Презентація тижня», оголошено конкурс на найкращу літературну газету. Цікавинкою Тижня став інтелектуальний марафон «Знавці світової літератури та англійської мови» для учнів 5 – 11 класів. Діти щодня отримували конверти з завданнями, що містили запитання з англійської, російської мов та світової літератури, які щоразу ускладнювалися. Переможцями на «марафонській дистанції» виявилися учні 10 класу.
В рамках Тижня відбувся відкритий інтегрований урок у 5-му класі зі світової літератури і англійської мови «Урок радісного дня. Життєвий і творчий шлях Елеанор Портер. “Полліанна” - роман-бестселлер для дітей».
П'ятикласники, з інтересом переглянувши презентацію «Урок радісного дня» та прослухавши розповідь учителя, виконали завдання – створили досьє на письменницю. Діти пограли у гру «Відгадай ім’я письменника», склали асоціативний кущ «Елеанор Портер», працювали в групах «Побудуй речення» (англійською мовою), дізналися про значення слова «Полліанна» в сучасній англійській мові.
Повідомлення інформації про екранізацію роману Елеанор Портер «Полліанна» супроводжувалося демонстрацією фрагментів фільму, після чого діти відповіли на проблемні запитання. Закріплюючи вивчений матеріал, п'ятикласники створили міні-проекти, які презентували наприкінці уроку.
3. Проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014» у номінації «Світова література».
У районному турі конкурсу взяли участь 6 учителів світової літератури: Букур В.В. (Новоархангельський НВК), Верич О.А. (Кам’янецька ЗШ), Сиволап Т.В. (Підвисоцька ЗШ), Циганкова Л.Ю. (Нерубайська ЗШ), Олефір Т.О. (Розсохуватецька ЗШ), Кучеренко В.П. (Копенкуватська ЗШ, участь тільки у заочному етапі - подано конкурсні матеріали). Конкурсанти презентували власний досвід, демонстрували фрагмент конкурсного уроку та майстер-клас з проблеми «Робота з обдарованими дітьми». Фахове журі районного туру конкурсу (учителі світової літератури з вищою кваліфікаційною категорією – Березовська Р.І., Коверга Л.І., Сербіненко Т.М.), керуючись критеріями та показниками оцінювання конкурсних завдань, визнало переможцем І туру Букур Вікторію Вікторівну, учителя світової літератури Новоархангельського НВК. У силу обставин Букур В.В. не змогла взяти участь у ІІ (обласному) етапі конкурсу. Наш район представляла учитель Нерубайської ЗШ Циганкова Л.Ю., ставши лауреатом ІІ туру конкурсу та слухачем???? авторської творчої майстерні вчителів світової літератури та російської мови (керівник Гузь О.О.) з проблеми «Організація ІКТ-супроводу сучасного уроку світової літератури та російської мови».
4. Атестація педагогічних працівників.
У 2013-2014 навчальному році встановлено вищу вкаліфікаційну категорію учителю Надлацької ЗШ І-ІІІ ступенів Осьмаковій Марії Миколаївні, за фахом - учителю української мови та літератури, яка підвищила свій фаховий рівень на інтегрованих курсах у КЗ “КОІППО ім. В.Сухомлинського”, та підтверджено І кваліфікаційну категорію Вовнянко Майї Адольфівні, учителю Торговицької ЗШ І -ІІІ ступенів ім. Є.Маланюка.
Звіт
про підвищення кваліфікації вчителів світової літератури, російської мови на курсах в КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» у 2013, 2014 роках
Тематика, проблематика курсів |
Дата |
ПІБ слухача |
Навчальний заклад |
Курси для учителів української та світової літератури, інтегрованого курсу “Література”, української та російської мови з проблеми «Технологія підготовки сучасного уроку української та світової літератури, української та російської мови» |
08.01-25.01 2013 |
Кучеренко В.П. |
Копенкуватська ЗШ |
Курси для учителів світової літератури, інтегрованого курсу “Література” та російської мови з проблеми «Інформаційно-крмунікаційні технології на уроках світової літератури та російської мови» |
18.02.-01.03.2013 |
Зінченко М.М. |
Мар’янівська ЗШ |
Курси для учителів світової літератури, інтегрованого курсу “Література” та російської мови з проблеми “Модернізація мовної та літературної освіти за новими навчальними програмами” |
15.04-26.04. 2013 |
Настенко М.М. |
Покотилівська ЗШ |
Курси для учителів світової літератури, інтегрованого курсу “Література” та російської мови з проблеми «Методологічна основа аналізу літературного твору. Науковий та шкільний аналіз» |
11.11-22.11. 2013 |
Вовнянко М.А.
|
Торговицька ЗШ
|
Верич О.А |
Кам’янецька ЗШ |
||
Курси для учителів української та світової літератури, української та російської мови з проблеми «Реалізація змістових ліній Державного стандарту на уроках української та світової літератури, української та російської мови» |
03.03.-21.03 2014 |
Осьмакова М.М. |
Надлацька ЗШ |
29.09-17.10 2014 |
Осадча Л.М. |
Новоархангельський НВК |
|
Курси для учителів світової літератури, інтегрованого курсу “Література” та російської мови з проблеми “Модернізація мовної та літературної освіти за новими державними програмами” |
16.06-27.06 2014 |
Букур В.В. |
Новоархангельський НВК |
15.09-26.09 2014 |
Іванченко В.М. |
Новоархангельська ЗШ №2 |
|
Курси для учителів світової літератури, інтегрованого курсу “Література” та російської мови з проблеми «Літературознавчі та герменевтичні принципи вивчення художнього твору» |
15.12-26.12. 2014 |
Шевчук Н.А. |
Торговицька ЗШ |
Гетьман К.Г. |
Синюхінський НВК |
||
Березовська Р.І. |
Новоархангельський НВК |
5. Творча група вчителів світової літератури.
У 2013-2014 навчальному році почала свою роботу районна творча група учителів світової літератури під керівництвом учителя Нерубайської ЗШ Циганкової Л.Ю. з проблеми: «Шляхи реалізації нових державних програм на уроках світової літератури». Відбулося 2 засідання ТГ задля реалізації І етапу роботи – діагностично-організаційного та теоретично-пошукового, змістом яких були: визначення проблеми, планування роботи, вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, створення портфоліо вчителя світової літератури, створення банку педагогічних інновацій (електронний, паперовий варіанти).
6. Кількісний та якісний склади членів РМО.
У 23 загальноосвітніх навчальних закладах району світову літературу та російську мову викладали 34 педагоги, з них мали:
вищу кваліфікаційну категорію – 8;
І кваліфікаційну категорію – 17;
ІІ кваліфікаційну категорію – 4;
кваліфікаційну категорію «спеціаліст» – 5;
педагогічне звання «Старший учитель» - 9;
працювали не за фахом – 10 (4 учителі української мови та літератури, 6 учителів початкових класів).
Серед 34 педагогів – 2 директори школи, 3 заступники директорів з навчально-виховної роботи, 1 заступник з виховної роботи, 2 молоді вчителі, стаж роботи яких – до 3-х років.
|
Навчальний заклад |
Вища категорія |
І категорія |
ІІ категорія |
Спеціаліст |
Звання «Старший учит.» |
Учитель-методист |
Всього |
|
І-ІІІ ст. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Новоарх. НВК |
2 |
2 |
- |
- |
2 |
- |
4 |
2 |
Новоарх. ЗШ №2 |
2 |
|
|
|
2 |
|
2 |
3 |
Вільшанська ЗШ |
|
1 |
|
1 |
|
|
2 |
4 |
Іванівська ЗШ |
1 |
|
1 |
|
1 |
|
2 |
5 |
Кальниболотська ЗШ |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
6 |
Кам’янецька ЗШ |
|
1 |
1 |
|
|
|
2 |
7 |
Копенкуватська ЗШ |
1 |
1 |
|
|
1 |
|
2 |
8 |
Мар’янівська ЗШ |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
9 |
Надлацька ЗШ |
|
2 |
|
|
|
|
2 |
10 |
Нерубайська ЗШ |
|
2 |
|
|
|
|
2 |
11 |
Підвисоцька ЗШ |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
12 |
Покотилівська ЗШ |
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
13 |
Скалівський НВК |
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
14 |
Скалхутірська ЗШ |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
15 |
Тернівська ЗШ |
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
16 |
Торговицька ЗШ |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
І-ІІ ст. |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Ганнівська ЗШ |
|
|
1 |
1 |
|
|
2 |
18 |
Небелівська ЗШ |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
19 |
Розсохуватецька ЗШ |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
20 |
Свердликівська ЗШ |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
21 |
Синюхінський НВК |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
22 |
Тимофіївський НВК «ДНЗ-ЗНЗ І ст.» |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Ятранський НВК |
|
1 |
|
9 т. р. |
|
|
2 |
|
Всього |
8 |
17 |
4 |
5 |
9 |
- |
34 |
7. Якісний показник методичної роботи членів РМО
|
П.І.Б. |
Навч. заклад |
Кваліф. категорія |
ППД |
Робота на рівні району |
Робота на рівні області |
Учитель року 2013- 2014 |
Олімпіада |
Робота з обдарованими дітьми, позакласна робота |
Публікації |
Сайт, блог |
|
Будник Таміла Михайлівна |
Новоарх. РМК |
ІІ |
|
Методист |
|
|
|
|
|
https://tamila-budnyk.kr.sch.in.ua/ https://werwill-derkann.webnode.com.ua/ |
1 |
Осадча Любов Миколаївна |
Новоарх. НВК |
2010 1 к. |
|
Кер. ШМО учителів світової літ. |
|
|
Журі, 8 кл., І місце |
|
|
|
2 |
Березовська Раїса Іванівна |
Новоарх. НВК |
2010 в к. ст. вч |
|
|
|
Журі |
Журі, 10 кл. ІІІ місце; 11 кл. ІІ місце |
|
|
|
3 |
Букур Вікторія Вікторівна |
Новоарх. НВК |
2010 в к ст. вч |
Впровадження особистісно орієнтованого підходу до навчання як шлях розвитку творчої особистості, 2010 |
Кер. РМО |
|
Перемо жець І туру |
Журі, 9 кл., І місце; 11 кл., І місце |
Поетична студія «Новоархангельські романтики» |
|
|
4 |
Врадій Ольга Володимирівна |
Новоарх. НВК |
2013 І к. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Іванченко Валентина Миколаївна |
Новоарх. ЗШ №2 |
2010 в. к. ст. вч |
|
|
|
|
Журі, 10 кл., І, ІІ місце (ІІ етап), Диплом ІІІ ст. (ІІІ етап) |
|
|
|
6 |
Сербіненко Тетяна Миколаївна |
Новоарх. ЗШ №2 |
2011 в. к ст. вч |
Використання на уроках схем і таблиць, 2010 |
Виступ з досвіду роботи на засід. РМО |
|
Журі |
Журі |
Перемоги у рай. конкурсі читців, 2014 |
|
|
7 |
Мельніченко Олена Іванівна |
Вільшансь ка ЗШ |
2013 І к |
ЗДНВР, Оновлення змісту методичної роботи з педкадрами, 2010 |
1.Виступ з досвіду роботи на засід. РМО (№2); 2.Семінар-практикум на базі школи |
|
|
|
|
|
|
8 |
Бородавка Тетяна Андріївна |
Вільшансь ка ЗШ |
спец |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Циганкова Людмила Юріївна |
Ганнівська, Нерубайсь ка ЗШ |
2010 ІІ к |
Організація урочної та позаурочн. роботи як стратегія розвитку творчих здібн. учнів 2014 |
Керівник ТГ учит. Світ. Літ. з проблеми “Шляхи реалізації нових державн. програм на уроках світової літ.” |
Слухач автор ської творч. майстерні Гузь О. |
Учасник І туру, учасник ІІ туру |
|
Літературний клуб “Серце Данко” |
|
https://lyudmilatcygankova.blogspot.com/ |
10 |
Чернега Людмила Іванівна |
Ганнівська ЗШ |
спец |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Суміна Вікторія Іванівна |
Іванівська ЗШ |
2011 в к. ст. уч. |
ЗДНВР, Розробка сучасної моделі методичної роботи в навчльному закладі, 2009 |
Теорет. виступ на засід. РМО |
|
|
|
|
|
|
12 |
Кузнєцова Тетяна Андріївна |
Іванівська ЗШ |
2011 ІІ кат. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Полозова Валентина Олексіївна |
Кальниболотська ЗШ |
2012 І к. |
|
Теорет. виступ на засід. РМО |
|
|
|
|
|
|
14 |
Клочко Наталія Василівна |
Кам’янець ка ЗШ |
2011 І к. |
|
|
|
|
Журі |
|
|
|
15 |
Верич Ольга Анатоліївна |
Кам’янець ка ЗШ |
2011 ІІ кат. |
|
|
|
Учасник І туру |
|
|
|
|
16 |
Кучеренко Валентина Петрівна |
Копенкуватська ЗШ |
2009 І к |
|
Виступ з досвіду роботи на засід. РМО |
|
Учасник І туру |
|
|
|
|
17 |
Закирнична Ольга Андріївна |
Копенкуватська ЗШ |
2011в. к. ст. уч. |
|
|
|
|
Журі |
|
|
|
18 |
Зінченко Микола Миколайович |
Мар’янівсь ка ЗШ |
2013 І к. |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Осьмакова Марія Миколаївна |
Надлацька ЗШ |
2009 1 к |
|
Виступ з досвіду роботи на засід. РМО |
|
|
|
|
КОІППО, Педагогічний вісник №4 (28), 2013 “Урок. Синоніміч не та фразеологічне багатство української мови 10 клас” |
|
20 |
Чернега Ірина Вікторівна |
Надлацька ЗШ |
2009 1 к |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Годована Раїса Володимирівна |
Нерубайсь ка ЗШ |
2010 І к. |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
Алєксандрова Лариса Миколаївна |
Нерубайсь ка ЗШ |
2011 І к. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Сиволап Тетяна Володимирівна |
Підвисоць ка ЗШ |
2011 І к. |
|
|
|
Учасник І туру |
8 кл., ІІ місце; 9 кл., ІІ, ІІІ місце; |
Літературний гурток «Ерудит» |
|
|
24 |
Настенко Марія Михайлівна |
Покотилівська ЗШ |
2013 І к. Ст уч |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
Каушан Ольга Іванівна |
Скалівський НВК |
2013 В.к ст. уч. |
|
|
|
|
|
Поетична студія “На щиру розмову” |
|
|
26 |
Омарова Разія Кажибаївна |
Скалхутірська ЗШ |
2011 І к. |
|
|
|
|
Журі, 11 кл., ІІІ місце |
|
|
|
27 |
Коверга Людмила Іванівна |
Тернівська ЗШ |
2012 в.к. ст.вч |
ЗДНВР, Створення умов розвитку метод. роб. з педкадрами з метою модернізації процесу нових підходів до навчання учнів (2011 р.) |
|
|
Журі |
|
Літературно- інтелектуаль на студія “Обрій” |
|
|
28 |
Вовнянко Майя Адольфівна |
Торговиць ка ЗШ |
2014 І к. |
|
Виступ з досвіду роботи на засід. РМО |
|
|
|
|
|
|
29 |
Гнатюк Валентина Миколаївна |
Небелівська ЗШ |
спец |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
Олефір Тетяна Олегівна |
Розсохуватецька ЗШ |
2013 ІІ к |
|
Теорет. виступ на засід. РМО |
|
Учасник І туру |
8 кл., ІІІ місце |
|
|
|
31 |
Савченко Вікторія Юріївна |
Свердликів ська ЗШ |
Спец |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
Гетьман Катерина Григорівна |
Синюхінсь кий НВК |
2010 І к |
|
Теорет. виступ на засід. РМО |
|
|
|
|
|
|
33 |
Муляренко Світлана Михайлівна |
Ятранський НВК |
2013 9 т. .р |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
Соловей Наталія Олександрівна |
Ятранський НВК |
2011 І к. |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Організація районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2013-2014 н. р.
У ІІ етапі (районному) Всеукраїнської олімпіади з російської мови у 2013-2014 навчальному році (23.11.2013) взяли участь 27 учнів 8-11-х класів 10-ти загальноосвітніх навчальних закладів району: Новоархангельського НВК, Новоархангельської ЗШ №2, Кам’янецької ЗШ, Скалівсько-Хутірської, Підвисоцької ЗШ, Кальниболотської ЗШ, Нерубайської ЗШ, Скалівської ЗШ, Вільшанської ЗШ, Розсохуватецької ЗШ.
Відомості про учасників ІІ етапу олімпіади та результативність участі
№з/п |
Школа |
8 кл. |
9 кл. |
10 кл. |
11 кл. |
Всього |
1 |
Новоархангельський НВК |
1 (І) |
1 (І) |
1 (ІІІ) |
2 (І, ІІ) |
5 |
2 |
Новоархангельська ЗШ №2 |
|
|
2 (І, ІІ) |
|
2 |
3 |
Кальниболотська ЗШ |
|
2 |
|
|
2 |
4 |
Кам’янецька ЗШ |
1 |
|
|
|
1 |
5 |
Скалівсько-Хутірська ЗШ |
|
1 |
|
1 (ІІІ) |
2 |
6 |
Підвисоцька ЗШ |
2 (ІІ/ІІ) |
3 (ІІ, ІІІ) |
1 |
|
6 |
7 |
Нерубайська ЗШ |
2 |
1 |
|
|
3 |
8 |
Скалівська ЗШ |
|
2 |
|
|
2 |
9 |
Вільшанська ЗШ |
|
|
2 |
|
2 |
10 |
Розсохуватецька ЗШ |
2 (ІІІ) |
|
|
|
2 |
|
Всього |
8 |
10 |
6 |
3 |
27 |
Рівень знань учасників був вищим у порівнянні з минулими олімпіадами: орфографічних, синтаксичних, мовних, мовленнєвих помилок учні робили значно менше.
Найбільш підготовленими до змагань (І-ІІІ місця) виявилися учні Новоархангельського НВК, Новоархангельської ЗШ №2, Підвисоцької ЗШ, Скалівсько-Хутірської ЗШ та Розсохуватецької ЗШ.
№ з/п |
Назва школи |
Прізвище, ім’я, по батькові учня, який зайняв І місце |
Місце |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня |
8 клас |
||||
1 |
Новоархангельський НВК |
Кузьміна Маргарита Віталіївна |
І |
Осадча Любов Миколаївна |
|
Підвисоцька ЗШ |
Синиця Катерина Олександрівна / Задорожня Іванна Анатоліївна |
ІІ |
Сиволап Тетяна Володимирівна |
|
Розсохуватецька ЗШ |
Бондаренко Ольга Анатоліївна |
ІІІ |
Олефір Тетяна Олегівна |
9 клас |
||||
2 |
Новоархангельський НВК |
Іванова Яна Олегівна |
І |
Букур Вікторія Вікторівна |
|
Підвисоцька ЗШ |
Кукурудза Віолета |
ІІ |
Сиволап Тетяна Володимирівна |
|
Підвисоцька ЗШ |
Качан Алла |
ІІІ |
Сиволап Тетяна Володимирівна |
10 клас |
||||
3 |
Новоархангельська ЗШ №2 |
Зеленецька Дарія Олександрівна |
І |
Іванченко Валентина Миколаївна |
|
Новоархангельська ЗШ №2 |
Молчанова Діана Сергіївна |
ІІ |
Іванченко Валентина Миколаївна |
|
Новоархангельський НВК |
Мікуліч Людмила Олександрівна |
ІІІ |
Березовська Раїса Іванівна |
11 клас |
||||
4 |
Новоархангельський НВК |
Коваленко Назар Олександрович |
І |
Букур Вікторія Вікторівна |
|
Новоархангельський НВК |
Дудник Діана Валентинівна |
ІІ |
Березовська Раїса Іванівна |
|
Скалівсько-Хутірська ЗШ |
Шевченко Аліна Віталіївна |
ІІІ |
Омарова Разія Кажебаївна |
Учениця 10-го класу Новоархангельської ЗШ №2 Зеленецька Дарія (учитель Іванченко Валентина Миколаївна) здобула Диплом ІІІ ступеня у ІІІ етапі (обласному) олімпіади з російської мови.
ІІІ Планування роботи на 2014-2015 навчальний рік.
1. Проблема РМО, задачі РМО
У 2014-2015 н.р. РМО учителів світової літератури та російської мови працюватиме над вирішенням проблемного питання “Виявлення творчого потенціалу вчителя в реалізації нових підходів викладання мови та літератури” та реалізацією головних завдань літературної освіти.
Задача РМО – створення умов та можливостей, пізнавального простору для реалізації потреб учителя в активній творчій діяльності шляхом модернізації методичної роботи.
У центрі уваги РМО стоятимуть наступні питання:
1. Вивчення та аналіз стану викладання світової літератури та російської мови в школах району, узагальнення педагогічного досвіду, пропаганда та впровадження його у практику роботи педагогів.
2. Забезпечення професійного, культурного і творчого зростання вчителів світової літератури.
3. Створення атмосфери співпраці, творчої активності, відповідальності за кінцевий результат.
4. Організація та проведення конкурсів педагогічної майстерності серед колег району, участь в обласних та всеукраїнських заходах.
5. Обмін педагогічним та творчим досвідом з колегами з інших районів Кіровоградської області та регіонів України.
6. Забезпечення взаємодії РМО з громадськими та іншими організаціями і закладами району.
2. План роботи РМО на 2014-2015 н.р. Тематика засідань.
Затверджено
на методичній раді РМК
Протокол №1 від 4 вересня 2014 року
ПЛАН
роботи районного методичного об'єднання
вчителів світової літератури та російської мови
на 2014-2015 навчальний рік
Проблема РМО: «Виявлення творчого потенціалу вчителя в реалізації нових підходів викладання мови та літератури»
Керівник РМО: Букур Вікторія Вікторівна, учитель світової літератури та російської мови Новоархангельського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»
Засідання РМО, ТГ |
Дата проведення |
Місце проведення |
Форма проведення, форми роботи |
Тематика, проблематика заходів. Зміст роботи |
І засідання РМО |
28.08. 2014 |
РМК |
Секційне засідання |
Тема: “Особливості викладання світової літератури та російської мови у 2014-2015 н. р.” 1. Обговорення і затвердження плану роботи РМО на 2014/2015 н. р. 2. Про методичні рекомендації щодо викладання світової літератури у 2014-2015 н. р. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. 3. Особливості викладання світової літератури за новим Держстандартом. Шостий клас. 6. Календарно-тематичне планування уроків світової літератури у 6 класі у 2014-2015 н. р. 7. Сайт як освітньо-інформаційний ресурс професійного становлення та професійної компетентності учителя. Створення власних сайтів та блогів педагогів. 8. Готуємося до атестації. Підготовка презентацій, методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів з досвіду роботи. Вимоги до оформлення, рецензування, апробації.
|
Робота між засіданнями |
1. Опрацювати методичні рекомендації щодо викладання світової літератури та російської мови у 2014-2015 н. р., вимоги та зміни щодо ведення документації, інструктивно-нормативні матеріали. 2. Створювати власні сайти, блоги. 3. Взаємовідвідування уроків. 4. Організація самоосвітньої роботи. |
|||
ІІ засідання РМО |
26.11. 2014 |
Новоархан гельський НВК |
Районний семінар-практикум |
Проблема семінару: «Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання інтерактивних технологій» |
Відвідання уроку |
Урок у 6 кл. «Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження (за повістю Ч.Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»)» |
|||
Ринок методичних ідей |
Обмін досвідом з проблемного питання. 1.Технологія розвитку креативного мислення на уроках світової літератури. 2.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для формування сучасного учня-читача. 3.Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури. 4. Розвиток читацьких інтересів засобами аналізу художнього твору. 5.Формування культурологічної компетенції учнів у процесі вивчення світової літератури. |
|||
Презентації членів РМО |
Організація роботи з обдарованими дітьми “Неталановитих дітей не буває”. 1. Презентація літературної студії «Новоархангельські романтики»; 2. Презентація літературного клубу «Серце Данко»; 3. Створення проектів та презентацій як форма роботи з обдарованими дітьми;
|
|||
Робота між засіданнями |
1. Підготовка до педагогічного практикуму на тему: «Моделювання та планування сучасного уроку світової літератури» 2. Взаємовідвідування уроків, обмін досвідом щодо проведення уроків світової літератури у 6 класі. 3. Підготовка до обміну досвідом щодо впровадження ІКТ у НВП. 4. Продовження роботи над обраною проблемою самоосвіти. |
|||
ІІІ засідання РМО |
Січень 2015 |
Новоархангельська ЗШ №2 |
Районний семінар-практикум |
Тема: Розширюємо методичну палітру вчителя. Інноваційна парадигма сучасного уроку літератури (за новими Державними стандартами). |
|
|
|
Методичний практикум |
1. Вимоги до сучасного уроку світової літератури. 2. Методи навчання. Вимоги до їх вибору і комплексного поєднання на сучасному уроці. 3. Роль та місце ІКТ на уроці. |
|
|
|
Педагогічна майстерня. |
Моделювання уроку в 6 класі. Активне навчання вчителя: Організація вивчення нових творів у програмі зі світової літератури в 6 класі. Особливості вивчення нових творів у 6 класі: власне бачення. (група учителів, що атестуються; члени ТГ) |
|
|
|
Анкетування |
Діагностичне анкетування щодо визначення готовності вчителя до впровадження інноваційних педагогічних технологій. |
Робота між засіданнями |
1. Підготовка презентацій, методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів з досвіду роботи. Підготовка до творчих звітів. (Учителі, що атестуються). 2. Робота над створенням індивідуального портфоліо вчителя. Створення власних сайтів, блогів. Забезпечення змістового наповнення сайтів навчальних закладів. 3. Підготовка до презентації досвіду проведення тижня світової літератури в навчальних закладах. 4. Підготовка авторських матеріалів до друку у фахових виданнях. |
|||
ІV засідання РМО |
Квітень 2015 року |
РМК |
Районний семінар-практикум |
Проблема семінару: «Робота вчителя в РМО як фактор зростання педагогічної майстерності та професійної компетентності. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв’язання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Творчі звіти членів РМО, які атестуються |
Презентація системи роботи учителів у міжатестаційний період: Букур В.В., Березовська Р.І., Осадча Л.М. (Новоархангельський НВК), Іванченко В.М. (Новоархангельська ЗШ №2), Кучеренко В.П. (Копенкуватська ЗШ) |
|
|
|
Аукціон творчих ідей
|
Моє портфоліо. Презентації власних сайтів та блогів. Презентації авторських розробок. Члени РМО |
|
|
|
Анкетування |
Моніторинг особистісно-професійного зростання учителя: діагностичне анкетування. |
|
|
|
Методична сесія |
Презентація досвіду проведення тижня світової літератури в навчальних закладах. Члени РМО |
|
|
|
|
Визначення шляхів удосконалення роботи методоб’єднання на наступний навчальний рік. Пропозиції до плану роботи. |